marți, 22 decembrie 2009

Rochia a la Josephine


Am lucrat la o rochie de seara, in paralel cu participantele la concursul de pe Lucru de mana. Rezultatele lor se pot vedea aici, o minunata colectie de rochii deosebite: http://www.lucrudemana.com/croitorie-tipare-si-proiecte-f7/concurs-rochia-de-seara-votarea-t547.htm
Rochia mea este din catifea elastica, culoare cognac, croiala a la Josephine Bonaparte. Tiparul este de pe BurdaStyle cu ceva modificari. Este o rochie captusita total, normal. Probabil o voi purta in noaptea de Revelion, indiferent de locatie sau distractie. Daca destinatia o cere, o port cu o maleta pe dedesubt si colanti grosi...:)))


2 comentarii:

Andra Marasteanu spunea...

Buna!

Multumesc pentru ca mi-ai adaugat blog-urile in lista ta!

Zilele trecute, i-am schimbat adresa celui de tutoriale (monangebijoux.blogspot.com).
Noua asdresa l;a care il poti gasi este: http://tutorialehandmade.blogspot.com
te-am adaugat si eu in listele mele!

Pup si spor!

MihaelaT spunea...

Daca-ti face placere, te asteapta o leapsa la mine in casuta.




Photobucket