marți, 21 octombrie 2008

Bluze&topuri(partea a doua)

6. Tricou si camasa barbateasca, pentru jumatatea mea mai buna. Sunt tot negre, ca asta e culoarea black metalului, nu? Pentru tricou am scos tiparul dupa alta bluza si la camasa am avut tipar, dar l-am modificat drastic, am adaugat epoleti, buzunare cargo, niste pliuri, etc.








7. Body din velur, cu capse si tot tacamul. Tiparul este dintr-o revista mai veche din anii '90, pe vremea cand se purtau body-urile. Este foarte comod si util in vreme mai racoroasa.




8. Din capitolul, fantezie fara margini sau aiureli fashioniste... Un top de inspiratie greaco-romana din voal si jerse. Foarte vaporos si transparent.

9. Bluza din jerse elastic, cu manecile reglabile, construita dupa un tutorial de pe net. Preferam sa o port cu manecile ridicate.




10. Top din tricot cu guler rasfrant si dantela la decolteu. Tot cam mare pentru mine dar nu l-am mai micsorat, au aparut alte proiecte, intre timp.

Va urma...

Niciun comentariu:




Photobucket