marți, 21 octombrie 2008

Bluze&topuri

Sa marturisesc acum, inainte de altele... Vroiam sa am acest blog de multa vreme; timpul nemilos si soarta potrivnica, m-au impiedicat sa postez fiecare lucru la timpul lui. Asa ca voi posta totul la gramada, impartite pe categorii, urmand ca, pe parcurs, sa postez fiecare creatie la timpul ei cu mai multe comentarii.
In ordinea aparitiei:
1. Tunica din bumbac elastic, am ales o marimea prea mare a tiparului, si se vede. Dar de, eram la inceput...


2. Corset sub-bust, l-am facut dupa un tutorial de pe net, am creat singura tiparul. Are mosi si babe:))), in fata si siret in spate:



3. Acelasi corset alaturi de un top din jerse si o fusta plisata, toate productie proprie. Ignorati decorul si admosfera gotica, eram la un concert rock.


4. Doua bluze din jerse elastic, cuminti, chiar clasice. Trebuia sa echilibrez tinuta suparata...




5. Hanorac din polar, tot o masura cam mare dar foarte calduros si comod. Am modificat mult tiparul, am adaugat un guler larg si fermoar.



Va urma...

Un comentariu:

Skinny Bunny spunea...

ha ce dragut e hanoracul!defapt toate rochii/rochite,pantaloni[eu nici nu stiu sa croiesc pantaloni,haha]camasi,cercei[cei in forma de albinuta sunt asa draguti!]!super priceputa!!!
merci!..pai te rog sa mai treci:)




Photobucket