vineri, 24 octombrie 2008

Haine pentru "draga mea"

Sunt utile, dragute si aduc atata satisfactie. Hainele facute pentru cineva drag si mai ales pentru copilul din dotare... Sa ma dezvinovatesc, nu i-am facut nici multe si nici foarte complicate, dar lucrez la asta; revin.
1. Vesta din polar cu stofa, eram novice in perioada aia dar am facut-o fara tipar. Nici triplock pentru surfilat nu aveam... ooo, ce vremuri!



2. Sarafan din stofa, facut tot fara tipar. Am aberat pe tema si am brodat la masina de cusut o floare art nouveau.


3. Bluze din polar, calduroase si pufoase. Am pus si niste aplicatii vesele pe ele. Tiparul este din Burda(cam larg tiparul, parerea mea)




4. Pantaloni din denim, captusiti cu polar. Au fost foarte caldurosi si comozi, i-am facut tot fara tipar. Pot doar sa regret ca i-au ramas mici...





5. Pantaloni din material matlasat, sunt din manecile de la o geaca de-a mea:-)

Niciun comentariu:




Photobucket